سایت دانلود

هرچه بخواهید بیابید ونیافتید بگوید پیام بزنید و اگر نیافتید و یافتید لطفا لینک را ارسال کنید

سایت دانلود

هرچه بخواهید بیابید ونیافتید بگوید پیام بزنید و اگر نیافتید و یافتید لطفا لینک را ارسال کنید

Soccer Scores Pro – FotMob Full Unlocked اپلیکیشنی محبوب و فوق العاده قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده ی فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و … تیم مورد علاقه ی خود را بصورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن دنبال کنید! این برنامه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اطلاع رسانی از نتایج و حواشی مسابقات فوتبال برای اندروید به شمار می رود تا به امروز بیش از 50 میلیون بار از مارکت اندروید دانلود شده است و از پردانلودترین و محبوب ترین نرم افزارهای اطلاع رسانی نتایج فوتبال برای اندروید است! با این برنامه می توانید تمامی اطلاعات هر لیگ و یا تیمی را که مایلید به صورت کامل مشاهده کنید و تیم های مورد علاقه ی خود را در لیست علاقه مندی ها قرار بدهید تا وضعیت امتیازات، اطلاع رسانی زنده مسابقات در حال انجام و … را به صورت آلارم اطلاع رسانی، به شما اطلاع دهد! از ویژگی های برنامه نیز می توان به پوشش بیش از 100 لیگ و تنها برنامه ای که پوشش صوتی برای فوتبال را به صورت رایگان انجام می دهد ؛ پوشش جام جهانی، لیگ برتر، بوندسلیگا، لالیگا، لیگ 1، لیگ قهرمانان، سری آ، MLS، NASL و موارد دیگر همراه با تفسیر های مختلفی که توسط کارشناسان فوتبال در لیگ های بزرگ انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی نوشته شده است، اشاره کرد!

برخی از ویژگی های برنامه محبوب Soccer Scores Pro – FotMob Full اندروید :

  • نمایش اطلاعات دقیق و ثانیه ای مسابقات فوتبال
  • اطلاع رسانی نتایج زنده به صورت لحظه ای در استاتوس بار
  • نمایش اطلاعات کامل فوتبال همچون تعداد گلها، تعداد کارت زرد و قرمز و ..
  • نمایش جدول امتیازات به صورت کامل
  • نمایش جدیدترین اخبار دنیای فوتبال به همراه عکس
  • دارا بودن لیست علاقه مندی ها برای افزودن تیم های مورد علاقه شما
  • دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند
  • پشتیبانی از لینگ جمهوری اسلامی ایران

اگر دوست دارید با معروف ترین و بهترین اپلیکیشن پیگیری نتایج فوتبال برای اندروید اشنا شوید، پیشنهاد می کنیم Soccer Scores Pro – FotMob را امتحان کنید تا شما هم مثل ما از طرفداران پر و پا قرص این برنامه شوید! برای دانلود آخرین نسخه ی برنامه و مشاهده ی عکس هایی از محیط آن از سایت دانلود با ما همراه باشید ؛ بهتر است مجددا ذکر کنیم که نسخه ما در اصل نسخه /انلاک شده و کامل برنامه است که تمام قابلیت هایش در دسترس شما عزیزان می باشد.

تغییرات نسخه ی v60.03573.20170811 :

* اضافه شدن پشتیبانی کامل از دستگاه های اندروید 8 .


دانلود Soccer Scores Pro – FotMob - پیگیری نتایج فوتبال اندروید


 دانلود فایل نصبی آنلاک شده برنامه با لینک مستقیم - 17 مگابایت



Audio MP3 Cutter Mix Converter PRO Android

Audio MP3 Cutter Mix Converter PRO v1.55 – اپلیکیشن ویرایش حرفه ای و فوق العاده فایل های صوتی در اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت ها تقدیم شما

Audio MP3 Cutter 

Mix Converter PRO جزو بهترین برنامه های ویرایش فایل های صوتی می باشد که توسط AppzCloud Technologies برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اگر بخواهیم به صورت کلی این اپلیکیشن را به شما کاربران همیشگی فارسروید معرفی کنیم می توان آن را کامل ترین برنامه ویرایش فایل های صوتی دانست که تمامی قابلیت های دیگر برنامه ها را درون خود جای داده است ؛ به راحتی قسمت های دلخواه خود را از فایل های صوتیتان برش داده و یا اینکه چندین فایل صوتی را با یکدیگر ادغام کنید. هر چیزی با این برنامه قابل تغییر است تا جایی که می توان به راحتی فایل هایتان را انتخاب و فرمتشان را به دلخواهتان تغییر داد. همچنین بهتر است بدانید که برای تغییر تگ فایل های صوتیتان دیگر نیازی به نصب برنامه های جانبی ندارید، زیرا Audio MP3 Cutter Mix Converter این قابلیت را نیز در لیست قابلیت های خود قرار داده است. پس از ویرایش فایل های صوتی هیچ گونه تغییری در آن ها ایجاد نشده و حتی در برخی موارد نیز می توانید آن ها را با کیفیتی بهتر و بیشتر دریافت کنید. علاوه بر این برای پخش فایل های خود نیازی به نصب پلیر ها ندارید زیرا این اپلیکیشن قادر است با پشتیبانی از فرمت های گوناگون آن ها را به راحتی اجرا نماید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Audio MP3 Cutter Mix Converter PRO اندروید :

  • توانایی بی نظیر برش فایل های صوتی و ایجاد لارم های دلخواه خود
  • انتخاب آهنگ زنگ گوشی اندرویدی به صورت مستقیم از طریق خود برنامه
  • قابلیت فوق العاده میکس و ادغام با فایل صوتی با یکدیگر
  • ویرایش تگ فایل های صوتی و همچنین قابلیت تغییر کاور فایل های صوتی
  • ویژگی پر کاربرد تغییر فرمت فایل های صوتی به ده ها فرمت دیگر
  • پلیر داخلی پر امکانات برای پخش فایل های صوتی
  • پردازش و رندرینگ فوق العاده سریع

اپلیکیشن پر امکانات Audio MP3 Cutter Mix Converter PRO با توجه به قابلیت های بی نظیرش توانسته است با کسب اعتماد کاربران در پلی استور و هم چنین پرداخت های درون شبکه امتیاز 4.5 از 5.0 را در میان میلیون ها رای به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را با دسترسی به تمامی امکانات بدون هیچ گونه پرداخت درون شبکه ای از سایت دانلود دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.55 :

* بهینه سازیهای مختلف + رفع مشکلات برنامه.

 دانلود فایل نصبی آنلاک شده و کامل برنامه با لینک مستقیم - 10 مگابایت


پاساژ همانطور که از نامش پیداست اپلیکیشنی طراحی شده توسط شرکت تجارت الکترونیک هوشمند است که در زمینه خرید و فروش وآگهی رایگان فعالیت کرده و با شعار (برای کاربر / نه برای پول) پا به عرصه رقابت گذاشته است. این برنامه کاملا رایگان بوده و شما بابت استفاده از خدمات آن ریالی پرداخت نخواهید کرد.

اپلیکیشن پاساژ آگهی رایگان

ویژگی ها:

  • ماندگاری بالای آگهی ها
  • رایگان بودن امکانات پایه
  • مشاهده آگهی ها و مشاغل تمامی شهر ها
  • دارای نقشه گوگل برای تمامی مشاغل
  • نقشه هوشمند جاده ها و شهر ها به همراه نمایش مشاغل مورد نیاز در سفر
  • تایید سریع آگهی ها ( حداکثر ۱۵ دقیقه بعد از ارسال )
  • و ده ها امکانات رایگان دیگر

وجه تمایز پاساژ با رقبا زیاد است که در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد

        دانلود بالینک مستقیم 4مگابایت


دانلود ProCapture 1.8.0.2 - برنامه دوربین حرفه ای اندروید

ProCapture 1.8.0.2 اپلیکیشنی برای عکاسی با دستگاه های اندرویدی است که امکانات پیشرفته ای ارایه میکند. از قابلیتهای این دوربین میتوان به دارا بودن تایمر، کاهش نویز تصاویر، عکسبرداری عریض و پانوراما اشاره کرد.

ویژگیهای ProCapture:

ترکیب 12 تصویر با رزولوشن بالا در حالت پانوراما
ترکیب 3 تصویر در حالت واید (عریض) برای دستیابی به کیفیت بالا
کاهش نویز تصویر با گرفتن 2 عکس و ترکیب آنها
راهنمای تنطیم ترکیب تصاویر
نمایش زنده هیستوگرام
امکان قفل فوکوس روی نقطه ای خاص و تنطیم ترکیب مجدد صحنه
رابط کاربری ساده و دسترسی راحت به تنظیمات مختلف
تنطیم و اختصاص اعمال مختلف برای دکمه های تنطیم صدا
ذخیره سازی تصاویر در حافظه داخلی یا خارجی


                                                              دانلود با لینک مستقیم

Open Link With… v1.5 – اپلیکیشن باز کردن لینک با برنامه دلخواه اندروید
نسخه اصلی برنامه به درخواست شما عزیزان

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که پس از انتخاب یک لینک از مرورگر خود، دستگاه هوشمند اندرویدی از شما سوالی نکرده و برنامه مربوط به لینک را به صورت خودکار اجرا کند، در صورتی که شما تمایلی به اجرای برنامه مورد نظر نداشته و می خواهید که سایت دلخواهتان را در همان مرورگر مشاهده کرده و از امکانات آن استفاده نمایید. در چنین موردی یکی از راه های برطرف سازی مشکل پاک کردن اطلاعات مرورگر و در عین حال حذف برنامه ی اجرا شده از لیست اپلیکیشن های پیش فرض می باشد که پیدا کردن چنین گزینه هایی برای کاربران عادی و مبتدی اندروید آسان نبوده و بسیار وقت گیر است. شاید مشکل ذکر شده زیاد جلب توجه نکند اما در بسیاری از موارد آزار دهنده بوده و موجب شده که برنامه ی اجرایی مربوطه کرش کند. در این پست قصد داریم که یکی از ساده ترین راه های از بین بردن چنین مشکلی را در هنگام استفاده از مرورگر به شما عزیزان معرفی کنیم.Open Link With… عنوان اپلیکیشنی برای اجرای لینک مورد نظر شما و انتقال آن به برنامه ی دلخواهتان است که توسط Said Tahsin Dane برای اندروید توسعه و منتشر شده است. تنها نیاز است که اوپن لینک را نصب کرده و همه چیز را به آن بسپارید تا با لمس لینک دلخواهتان لیستی از برنامه ها به نمایش در آمده و بتوانید برنامه ی مورد نیاز را به راحتی هر چه تمام تر انتخاب کنید. هم چنین پس از نصب گزینه ای به نام اشتراک گذاری در لیست امکانات گوگل کروم نیز ایجاد شده که از آن قسمت نیز خواهید توانست لینک خود را با دیگر برنامه های به اشتراک بگذارید.

 

Open Link With... Android

 

اپلیکیشن Open Link With… به عنوان ابزاری ساده و در عین حال کاربردی توانسته است با بیش از 50 هزار دانلود فعال امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران مارکت اندرویدی گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را به صورت رایگان از دیتابیس عظیم سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.5 

       دانلود فایل نصبی اصلی برنامه - 2 مگابایت


Synchronize Ultimate Pro Android

Synchronize Ultimate v4.2.42 [Pro] – اپلیکیشن فایل منیجر حرفه ای و ابری مخصوص اندروید!
نسخه حرفه ای با دسترسی به تمام قابلیت ها – برای اولین بار در ایران

اگر توجه کرده باشید با توجه به گسترش روز افزون سرور های ابری و میزان اهمیت آن ها در نگهداری بکاپ از فایل های کاربران پشتیبانی از سرور های ابری جزو ثابت قابلیت ها در اپلیکیشن های اندرویدی شده است. معمولا تمامی آن ها از سرور های ابری معروفی نظیر دراپ باکس، گوگل درایو و … غیره پشتیبانی می کنند اما قصد داریم در این پست اپلیکیشنی بی نظیر با پشتیبانی از انواع سرور های ابری به شما معرفی نماییم. Synchronize Ultimate Pro Unlocked یک فایل منیجر حرفه ای با مجموعه ای قابلیت های منحصر به فرد از جمله سرورهای ابری برای اندروید است که توسط شرکت توسعه دهنده Ice Cold Apps منتشر شده و با قابلیت های خودش شما را متحیر می کند. شاید در ابتدا با خواندن عنوان پست تعجب کنید اما باید بگوییم که این برنامه بی شک یکی از کامل ترین نرم افزار ها در زمینه پشتیبانی از سرور های ابریست! به گونه ای که از 150 سرور و پروتکل های مختلف و محبوب پشتیبانی کرده و کاربران را قادر می سازد تا کنترلی کامل بر روی فضا های ذخیره سازی اینترنتی خود داشته باشند. این فایل منیجر حرفه ای در کنار حمایت خود از سرور های ابری تجربه ای جدید در اختیار کاربران قرار داده و به آن ها اجازه می دهد تا از تمامی فایل های خود یک نسخه بر روی سرور ها ارسال نمایند. برنامه فوق دارای قابلیت های متنوعی است که برای مطلع شدن از آن می توانید با فارسروید در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Synchronize Ultimate اندروید :

  • مدیریت حرفه ای فایل ها با دسترسی به گزینه های مدیریتی مختلف
  • سیستم منحصر به فرد آپلود خودکار فایل های ویرایش شده و اعمال تغییرات بر روی فایل ها
  • ارسال و به اشتراک گذاری فایل های دیوایس خود با دوستانتان
  • پشتیبانی از +100 سرور ابری و همچنین پروتکل های ارتباطی مختلف
  • پشتیبانی از انواع فایل های فشرده شده
  • دسترسی به وضعیت سرور های متصل به برنامه
  • تغییر دستی ارسال فایل ها به سرور ابری دلخواه
  • پشتیبانی از پلاگین های مختلف
  • امنیت بسیار بالا در راه های ارتباطی با سرور های موجود

اپلیکیشن Synchronize Ultimate به عنوان یکی از کامل ترین برنامه ها در زمینه پشتیبانی از سرور های ابری توانسته است با بیش از 100 هزار دانلود فعال و پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون و همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این فایل منیجر پر مخاطب را از سرور های پر سرعت فارسروید در ایران دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v4.2.42 :

* موتور جدید http
* اضافه شدن سرور های ابری جدید
* بهبود عملکرد برنامه

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه - 13 مگابایت 


Glitch! v3.6.28 – اپلیکیشن جالب و متفاوت ویرایش مبهم و ناقص تصاویر اندروید!
نسخه pro و پریمیوم با دسترسی به تمام ویژگی ها

سایت فارسروید تاکنون مفتخر بوده است که انواع اپلیکیشن های ویرایش تصویر را در اختیار شما کاربران محترم قرار دهد. همان طور که خود می دانید بیش از نود درصد از نرم افزار های ویرایش تصویر به صورت مشابه هم بوده و توانایی های آن ها یک هدف خاص را دنبال می کند. در این میان گاهی با نرم افزار هایی تعجب آور برخورد می کنیم که Glitch Proنیز یک نوع از این برنامه ها به شمار می رود! Glitch Pro عنوان اپلیکیشنی خاص برای تبلت ها و گوشی های با سیستم عامل اندروید بوده که به کمک  آن خواهید توانست تصاویرتان را به گونه ای ناقص و مبهم ویرایش نمایید! شاید هنگام خواندن توضیحات برنامه ابتدا گیج شوید اما بهتر است بدانید که همین سبک ویرایش یکی از پر طرفدارترین سبک های موجود در شبکه های اجتماعی است! باید اعتراف کنید که بارها و بار ها در شبکه های اجتماعی پر بازدید همانند اینستاگرام با تصاویری مبهم از دوستان خود رو به رو شده اید که این نوع ویرایش تصویر نیازمند دانش خاصی در زمینه گرافیک می باشد؛ اما گلچ این نوع ویرایش ها را آسان کرده و آن ها را در نوک انگشتانتان قرار داده است. چندین افکت مختلف و گوناگون در این برنامه قرار داده شده است که به راحتی خواهید توانست هر کدام از آن ها را انتخاب کرده و با لمس هر قسمت از تصویر تنها همان ناحیه را ویرایش و مبهم کنید. یکی از برترین قابلیت های این نرم افزار پشتیبانی آن از استفاده از چندین افکت به صورت همزمان می باشد به گونه ای که تنها کافیست پس از استفاده از یک افکت و فیلتر، قسمت دیگر تصویر را با یک افکت و فیلتر دیگر ویرایش نمایید. تمامی ویرایش ها به صورت ناقص و تصادفی بوده و تصاویرتان را به گونه ای خاص نشان می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های Glitch! اندروید :

  • مجموعه ای از فیلتر های مبهم و منحصر به فرد
  • توانایی استفاده از چند فیلتر به صورت همزمان در یک ویرایش
  • کیفیت بسیار بالای فایل های خروجی ویرایش شده
  • توانایی به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی
  • ایجاد تصاویر گیف هنرمندانه
  • نیاز نبودن به هیچ گونه دانشی در هنگام استفاده از برنامه
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Glitch با بیش از  میلیون دانلود فعال در سراسر جهان توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران در پلی استور به دست آورد. نسخه منتشر شده در پلی استور نسخه رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.60 دلاری می باشد که هم اکنون می توانید نسخه پریمویم و کامل برنامه را بدون نیاز به هیچ گونه پرداختی از سایت دانلود دریافت نمایید.

 دانلود فایل نصبی پرمیوم برنامه با لینک مستقیم - 5 مگابایت