سایت دانلود

هرچه بخواهید بیابید ونیافتید بگوید پیام بزنید و اگر نیافتید و یافتید لطفا لینک را ارسال کنید

سایت دانلود

هرچه بخواهید بیابید ونیافتید بگوید پیام بزنید و اگر نیافتید و یافتید لطفا لینک را ارسال کنید

Seekers Notes v1.19.1 + Mod – بازی سرگرم کننده و محبوب جستجوگر یادداشت ها اندروید همراه دیتا
تست شده با اجرای آفلاین

Seekers Notes – یادداشت های جستجوگران بازی جدید ماجراجویی و فکری از استودیوی My Tona خالق بازی The Secret Society برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و با بیش از پانصد هزار دریافت از محبوب ترین بازی های سبک ماجراجویی و اشیاء پنهان به شمار می رود و داستان آن را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “آیا می توانید راز و رمزهای شهرستان نفرین شده ی Dark wood را حل کنید؟! وارد جهانی متفاوت و شگفت انگیز با سرشار از شیء های پنهان شوید و یک ماجراجویی هیجان انگیز با یک طرح غیر قابل پیش بینی و ماموریت های جذاب را آغاز نمایید! تصور کنید که از خواب بیدار شده اید و خود را در مکانی ناآشنا می بینید ؛ مکانی نفرین شده که می بایست برای نجات شهروندان آن تلاش کنید تا در نهایت به هدف خود که …!” بله در این بازی شما می بایست با حل پازل ها و معماهای مختلف و پیدا کردن شیء های مخفی ماموریت ها را پشت سر بگذارید و ساعت ها سرگرم شوید. اگر از علاقه مندان به بازی های فکری و ماجراجویی هستید که علی رغم داشتن گرافیک عالی دارای پازل ها و ماموریت های متنوع آسان و دشوار باشد بدون شک بازی پرمخاطب و محبوب Seekers Notes با ویژگی های منحصر به فردش خواهد توانست نظر شما را جلب نماید!

برخی از ویژگی های بازی فکری و ماجراجویی Seekers Notes اندروید:

  • شامل بیش از 1000 ماموریت جذاب
  • شامل بیش از 137 کالکشن منحصر به فرد
  • شامل انواع پازل ها و معماهای پیچیده
  • گرافیک زیبا و مکان های عالی برای تحریک تخیل
  • ملاقات با شخصیت های اصلی و جالب
  • کمک به شهروندان با شکست دادن هیولای خطرناک
  • 45 دستاورد برای نشان دادن به دوستان
  • امکان تبادل آیتم های مفید را با دوستان خود
  • بروزرسانی منظم با ویژگی های جدید

بازی Seekers Notes هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در سایت دانلود ان را برای اولین بار در ایران حضور شما دوستداران بازی های اندرویدی معرفی می کنیم و می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از ان را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان نسخه معمولی و مود ان به همراه دیتا نمایید ؛ بازی توسط شما برروی LG G3 با اندروید 5 تست شده و به صورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی V1.19.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + ده ها ویژگی جدید! 🙂

 

دانلود Seekers Notes - بازی فکری "جستجوگر یادداشت ها" اندروید + مود + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Seekers Notes Android :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.superevilmegacorp.game&hl=en را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

جعبه دانلود







Gingerbread Story Deluxe v1.0.4 Full – بازی پازل جالب مرد زنجبیلی اندروید
قیمت 2.99 دلار – معرفی برای اولین بار در ایران
تست شده با اجرای آفلاین

Gingerbread Story Deluxe بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و تطبیق ساز از استودیوی بازی سازی Realore برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای پازل معرفی کنیم و بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان بازی از این قرار است که دو شخصیت دوست داشتنی Tommy و Lisa برای قدم زدن به جنگل می روند ؛ با کلبه ای روبرو میشوند که بانویی عجیب و غریب در آن به درست کردن شیرینی های خوشمزه مشغول بود، او این دو کودک را به داخل خانه برای خوردن شیرینی های خوشمزه دعوت می کند اما معلوم میشود که این بانو یک جادوگر بوده است! تامی توسط این جادوگر زندانی می شود و هم اکنون لیزا برای نجات حان برادرش باید ماموریت های مختلفی را پشت سر بگذارد! پیرزن از لیزا خواسته است تا مرد نان زنجبیلی را پیدا کند تا بتواند جان برادرش را نجات دهد! لیزا ماموریت های خودش را اغاز می کند و با این مرد روبرو میشود و با کمک هم قصد شکست دادن این جادوگر را دارند! هم اکنون ماموریت تان را برای نجات جان برادر آغاز کنید، شما باید صدها سطح مختلف و متنوع را پشت سر بگذارید ؛ سطوحی که در ان ها وظیفه شما قرار دادن شیرینی های مشابه کنار هم است! اگر از دوستداران بازیهای پازل و تطبیق ساز هستید که علاوه بر حجمی کمتر از 100 مگابایت دارای طراحی خوب و گیم پلی اعتیاداور در کنار محیط رنگارنگ باشد به هیچ وجه بازی جدید Gingerbread Story Deluxe را از دست ندهید!

 

Gingerbread Story Deluxe

 

بازی Gingerbread Story Deluxe هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از فارسروید، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که آن را تجربه می کنید! از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون جمع آوری تمام انواع شیرینی های خوشمزه برای رسیدن به هدف ؛ سه شخصیت مختلف و دوست داشتنی که به شما در رسیدن به هدف کمک می کنند ؛ کنترلرهای لمسی خوب برای کنار هم قرار دادن شیرینی ها ؛ صداگذاری بسیار عالی با طراحی رنگارنگ و جذاب ؛ ساخت فوق العاده و گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد.شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود، دانلود کنید!

تغییرات نسخه ی v1.0.4 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

  دانلود فایل نصبی خریداری شده بازی - 92 مگابایت

Zombie Castaways v2.6.3 + Mod – بازی شبیه سازی زندگی زامبی ها اندروید 
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین

Zombie Castaways بازی پرطرفدار و سرگرم کننده زامبی عاشق در سبک شبیه سازی و مدیریتی از استودیوی بازی سازی VIZOR APPS برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین های دسته بندی Simulation به شمار می رود! داستان بازی در مکان دور افتاده ای اتفاق می افتد که ساکنان آنجا زامبی ها هستند، در این میان یک زامبی وجود دارد که عاشق دختری شده و برای رسیدن به او، تلاش خودش را به کار گرفته تا به انسان تبدیل شود و به عشقش برسد! این زامبی عاشق، برای تبدیل شدن به انسان باید معجونی به نام زامبیوم را پیدا کند! هم اکنون شما به عنوان یک بازیکن باید به این زامبی ها کمک کنید تا با جست و جو در جزیره گیاهان اسراسر امیز زامبیوم را پیدا کنند! مدیریت جزیره بر عهده شماست، این شما هستید که باید با انجام کارهای مخلتف نظیر شکستن هیزم ها، ماهیگیری، جست و جو برای پیدا کردن گنج و … جزیره را رونق ببخشید و تمام تلاش خود را بکنید تا زامبی داستان ما به دختری که دوست دارد، برسد! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه سازی و استراتژیک اندروید هستید که بتواند برای روزها شما را به خودش سرگرم کند، بدون شک Zombie Castaways با ساخت عالی اش از بهترین گزینه ها برای انتخاب است!

 

Zombie Castaways Android Games

 

بازی Zombie Castaways که با استقبال عالی روبرو شده توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کند که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کرده ایم که از ویژگی های ان می توان به مواردی چون ساخت و ساز و گسترش جزیره، کاوش در جزیره و ماجراجویی، کاشت گیاهان برای ساخت زامبیوم، انواع دستاوردهای مختلف برای بدست اوردن، طراحی عالی و کم نظیر انیمشین ها، صداگذاری خوب و گرافیک مناسبش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود این بازی از سرورهای پرسرعت سایت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.6.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی …

  دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 58 مگابایت

 دانلود فایل نصبی مــــود بازی با لینک مستقیم - 59 مگابایت

Megapolis – کلان شهر یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های مدیریت شهر از استودیوی بازیسازی Social Quantum Ltd مخصوص سیستم عامل اندرویداست که با بیش از 50 میلیون دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های استراتژی قرار دارد. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن شهری اختصاصی را برای خودتان می سازید و با کارهای مختلفی همچون زیرساخت های اولیه، مدیریت امور مالی و زیباسازی آن به گسترش شهر خودتان می پردازید! شما قادر خواهید بود برای شهر خود انواع فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، بنادر و … را ایجاد نمایید و یا به کارهایی همچون استخراج نفت و گاز، ساخت انواع معادن انرژی خورشیدی و انرژی اتمی مشغول شوید و تجربه ی بهترین بازیاستراتژیکی اندرویدی را در اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید. بازی مگا پلیس | Megapolis نسبت به حجم بسیار کم خود یعنی حدود چهل و پنج مگابایت به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی گردیده است به گونه ای که گرافیک عالی و رنگارنگ، صداگذاری و انیمیشن های سه بعدی اش به شما این امکان را می دهد یک بازی بی نظیر را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شهرسازی اندروید هستید به هیچ وجه Megapolis را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی مدیریت شهر Megapolis اندروید:

  • دارا بودن گرافیک بسیار جذاب و واقع گرایانه ی سه بعدی (3D)
  • در اختیار قرار دادن بیش از 700 ساختمان و مکان ها به همراه صدها مورد از مصالح و مواد ساختمانی
  • امکان همکاری با همسایگان خود برای گسترش سریع تر شهر
  • امکان استفاده از معماری جدید و قدیمی در ساخت شهر اختصاصی خود
  • امکان ساخت شهر برروی خشکی و یا دریا توسط بازیکنان
  • شامل انواع دستاوردهای شگفت انگیز برای بدست آوردن و افزایش هیجان بازی
  • پشتیبانی از تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی Megapolis از پرطرفدارترین بازی های اندرویدیست که امتیاز 4.3 از 5.0 و بیش از ده میلیون دانلود از گوگل پلی نشان دهنده ی این واقعیت است. ما امروز در فارسروید به درخواست کاربران جدیدترین ورژن این بازی زیبا را برای اولین بار به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم ؛ بازی نسخه مود ندارد و دنبال نسخه مودش نگردید، اخرین نسخه بازی پیش روی شماست .

توجه داشته باشید که :

1 . بازی Megapolis به صورت آنلاین است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد…

2 . بازی نسخه مود ندارد پس وقت خودتان را صرف پیدا کردن نسخه مود بازی ننمایید.

 تغییرات نسخه ی v3.91 :

* ویژگی های جدید + رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک .

 

دانلود Megapolis - بازی پرطرفدار و زیبای کلان شهر اندروید

 دانلود فایل نصبی بازی با لینک مستقیم - 51 مگابایت

Neighbours from Hell Full Unlocked 1.4 – بازی جالب و سرگرم کننده همسایه جهنمی اندروید + دیتا
نسخه آنلاک شده با دسترسی به دو فصل بازی – تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

Neighbours from Hell Full Unlocked – همسایه جهنمی یکی از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازیهای ماجراجویی و اشاره کلیک برای گوشی های اندروید است که دقایقی قبل توسط استودیوی THQ Nordic در گوگل پلی منتشر گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماجراجویی و فکری معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! همانطور که به یاد دارید، در بازی Neighbours from Hell بازیکن در نقش پسر جوانی به نام وودی (Woody) قرار می گیرد که از دست همسایه خود به نام آقای روتوایلر (Mr. Rottweiler) به دلایل مختلف به تنگ آمده و تمام تلاش خود را برای ایجاد تله های گوناگون به جهت گرفتن انتقام از وی، انجام می دهد! سبک و زاویه دوربین در Neighbours from Hell به شکل بازیهای ۲.۵ بعدی اشاره و کلیک است ؛ فضاهای بازی به قسمت های مختلف مانند اتاق تقسیم می شوند که تعداد آن ها معمولا به چهار یا پنج عدد می رسد و به صورت یک شو تلویزیونی نمایش داده می شوند! خانه‌ آقای روتوایلر پر است از اشیا و مواردی که وودی می تواند از آن ها استفاده کند؛ اما در قدم اول باید کل محیط را برای به دست آوردن آن ها کاوش کنید! پس از پیدا کردن شئ مورد نظر باید با دقت محیط اطراف و حرکات همسایه را بررسی کنید تا به نحوه‌ی استفاده از آن پی ببرید و در جهت ایجاد تله‌ یا خرابکاری مورد نظر در زمان بندی معین (۵ دقیقه) اقدام کنید! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهایماجراجویی هستید بدون شک محو ساخته ی JoWooD Productions یعنی Neighbours from Hell Unlocked خواهید شد!

 

Neighbours from Hell Full

 

بازی Neighbours from Hell Unlocked هم اکنون در پلی استور به صورت رایگان عرضه شده است و ما نسخه کامل و آنلاک شده اش را برای دانلود قرار داده ایم ؛ بازی کمتر از صد عدد دانلود داشته و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند! در بازی ایجاد هرکدام از تله ها چالش خاص خود را دارد. طوطی (چیلی) و سگ نگهبان آقای روتوایلر هرکدام فرصت بازیکن برای ایجاد تله ها را با خبر دادن به او دشوارتر می کنند! در نتیجه، شما برای پنهان ماندن از دید آن ها، باید به صورت مخفیانه و با قدم های آهسته آهسته نسبت به انجام ماموریت مورد نظر، اقدام کنید! اصلی ترین چالش شما در طول بازی به ایجاد تله های متفاوت و در عین حال پنهان ماندن از دید آقای روتوایلر خلاصه می شود. برای مخفی کاری و پنهان شدن در محیط می توانید از مکان هایی مانند کمد لباس و … نیز استفاده کنید! بخش های رابط کاربری میزان عصبانیت آقای روتوایلر و تعداد سکه هایی را که می توانید به‌دست آورید، نشان می دهد. سکه های به دست آمده با نوار عصبانیت آقای روتوایلر نسبت مستقیم دارند؛ لذا برای کسب امتیاز و جوایز بیشتر باید تا جایی که می توانید سریع عمل کنید و تله ها را پشت سرهم در مسیر عبور آقای همسایه قرار دهید! به صورت کلی گیم‌پلی در بازی Neighbours from Hell به صورت اشاره و کلیک است که تا حدی به تفکر و استراتژی بازیکن بستگی دارد! هم اکنون می توانید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و سپس در صورت تمایل اولین نسخه ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دانلود دانلود نمایید.

توجه داشته باشید :

** بازی Neighbours from Hell توسط ما برروی دو دستگاه اندرویدی با اندرویدهای 5 و 6 تست شده و به صورت آفلاین اجرا شده است.
** نسخه اول و نسخه دوم بازی به صورت جداگانه برای دانلود عرضه شده که هر دو اخرین نسخه و آنلاک و کامل هستند ؛ ورژن نسخه اول 1.4 و ورژن نسخه دوم 3.1 است که برای دانلود در دسترس هستند

تغییرات نسخه ی v1.4 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

دستورالعمل نصب واجرای بازی Neighbours from Hell Full :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.nordigames.nfh را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

 دانلود فایل نصبی فصل اول بازی با لینک مستقیم - 27 مگابایت
دانلود فایل دیتای فصل اول بازی با لینک مستقیم - 191 مگابایت
 دانلود فایل نصبی فصل دوم بازی با لینک مستقیم - 27 مگابایت
دانلود فایل دیتای فصل دوم بازی با لینک مستقیم - 378 مگابایت

بای نبرد اساطیر برای اندروید
Nabard-Asatir

بازی نبرد اساطیر

آییی نفسس کشششش به کمک قهرمانان پارسی از قلعه خود دفاع کنید و قلعه حریف را نابود سازید! نبرد اساطیر اولین بازی استراتژیک ایرانی دارای واقعیت افزوده( مانند پوکمون گو) که در آن میتوانید با سایر بازیکنان در سرتاسر جهان مبارزه کنید و قدرت و استراتژی خود را به نمایش بگذارید.



                                                                  دانلود بازی با لینک مستقیم

Alice In Cube v1.34 Full – بازی جالب و سرگرم کننده الیس در سرزمین عجایب اندروید قیمت 1.5 دلار و امتیاز 4.7 از 5 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای آفلاین

Alice In Cube – آلیس در سرزمین عجایب بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی بازی سازی Kim TaeWoo برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 1.5 دلار در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای پازل معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از اسم بازی مشخص است آلیس در مارپیچ مکعب ها زندانی شده است و این شما هستید که باید به او کمک کنید از انجا نجات پیدا بکند! شما قادرید مکعب ها را به شکل های مختلف عمودی، افقی، بالا، پایین و .. حرکت دهید تا آلیس از جای خودش حرکت کرده و به جای دیگر بروید ؛ در هر مرحله مکانی مشخص شده که باید آلیس در انجا قرار بگیرد و شما باید حرکت او، او را به مکان مشخص شده ببرید و ده ها مرحله را پشت سر بگذارید! هر مرحله دارای داستانی خاص است که در ابتدای شروعش برایتان نوشته می شود و شما می بایست ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید تا به هدف اصلی خود که نجات کارکتر اصلی یعنی آلیس است ؛ برسید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل اندروید هستید که بتواند به دور از خشونت و در محیطی آرامش بخش، برای ساعت ها سرگرمتان کند بدون شک Alice In Cube بهترین گزینه برای انتخاب است.

 

Alice In Cube

 

بازی Alice In Cube ده ها فروش داشته و همه خریداران به ان امتیاز 4.7 از 5.0 را داده اند که ما در سایت دانلود اولین نسخه خریداری شده و پولی ان را حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بفرمایید. از ویژگی های کلی بازی هم می توان به پازل های فضایی که ماموریت ها با کنترل کارکتر حل نمیشود ؛ شامل پازل های مختلف با بیش از 50 سطح ؛ پس زمینه فوق العاده با طراحی عالی ؛ پخش موزیک هایی فوق العاده زیبا و داستانی مشابه با Alice in Wonderland اشاره کرد که ما اسم بازی را نیز بر اساس همین بازی ذکر شده، قرار داده ایم!

تغییرات نسخه ی v1.34 :

*

 دانلود فایل نصبی 66مگابایت

 

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

  • قیمت در مارکت (جهت اطلاع!): 1.5 دلار
  • درجه سنی بازی : +3 سال